Teddy Eddie a Helen Doron
TEDDY EDDIE | HELEN DORON, Montessory |
Od úplného začiatku učíme slovíčka v kontexte. Malí žiaci si osvojujú celé gramatické štruktúry, čo umožňuje deťom komunikovať omnoho rýchlejšie. Minimalizuje to aj jazykové bariéry v budúcnosti. | Tieto metódu učia slovnú zásobu bez kontext. Niekedy dokonca učenie zahŕňa slovnú zásobu, ktorá pravdepodobne nebude pre dieťa užitočná (napríklad druhy kríkov alebo nástrojov). To neprispieva k rozvoju komunikácie, pretože deti tieto slová nevedia v praxi používať. |
Lekcie 2x týždenne (začnite iba 1x týždenne). Zaručuje trvalý kontakt s jazykom a zároveň minimalizuje prácu s dieťaťom doma ( dieťa si opakuje a počúva v aplikácii Playground). | Kurzy raz týždenne. Menej kontaktu s jazykom, na výsledky učenia musíme dlho čakať. |
Zmysel pre humor, ktorý deti milujú, keď sa môžu blázniť a zároveň získať veľké množstvo nového materiálu. Humor núti deti hrať sa a manipulovať s jazykom. | Všetky cvičenia sú udržiavané v dosť vážnom tóne, bez „Eddieho“ zmyslu pre humor. |
Je to lepšia hodnota za peniaze. Ponúkame kurzy dvakrát týždenne za lepšiu cenu ako Helen Doron. | Ceny kurzov bývajú o 20-30% drahšie ako kurzy Teddyho Eddieho. |
Rodičia nemusia byť prítomní na vyučovaní. Aplikujeme odskúšaný komunikačný systém kontaktu s rodičmi. Deti môžu rozvíjať jazykové interakcie. Rodičia nemusia byť prítomní počas vyučovania. | Počas vyučovania musia byť väčšinu času prítomní rodičia. |
Nevyžadujeme od rodičov, aby medzi vyučovaním pracovali s dieťaťom doma. Je to dodatočné plus v procese učenia dieťaťa, ale nie je to nevyhnutnosť. | Helen Doron vyžaduje, aby rodičia doma hrali pesničky a trávili čas dohľadom svojich detí pri učení angličtiny. |
Maskot medvedíka - je prvkom, ktorý deti láka, upokojuje zvyky a vyvoláva v nich túžbu prísť na vyučovanie. | Žiadny rozlišovací znak / prvok, ktorý povzbudzuje deti, aby prišli do triedy. |
Počet naučených slov v kontexte je dôležitý, ale v metóde Teddyho Eddieho je veľmi dôležité postupovať postupne od porozumenia jazyku a reakcie na opakovanie, potom samostatného rozprávania až po manipuláciu s jazykom. | prístupuje ku komunikácii až oveľa neskôr, nehovoriac o jazykovej zručnosti. Počet naučených slovíčok je dôležitý. |
Čas vyučovania využívame na maximum, venuje sa jazykovému učeniu, komunikácii, manipulácii, preto deti počas vyučovania nevyfarbujú a nerobia žiadne výtvarné práce. | Počas každej alebo takmer každej vyučovacej hodiny je časť času venovaná výtvarnej tvorbe – jazyková produkcia je v tomto čase minimálna (ak sa vôbec objaví). |
Teddy Eddie has been recognized by international authorities – it was nominated for the international ELTons award (awarded by the British Council for innovation in the area of teaching English). |
|